viernes, 23 de enero de 2015

DIVENDRES 23 DE GENER

Hola Falcons i famílies!!!

Avui divendres hem dedicat el dia a avaluar els treballs de les vacances de Nadal.

Hem començat fent una ronda d´observació de tots els treballs de la classe per agafar idees i aprendre els uns dels altres. 
També hem fet un llistat entre tots de "coses que ha de tenir un treball perquè estigui ben fet".
Després, tenint en compte els punts d´aquest llistat, cadascú ha avaluat la feina d´un altre company@.
A continuació, hem omplert un full per autoavaluar la nostra feina i hem acabat pensant un parell de coses importants de cara a l´exposició que muntarem la setmana vinent.

Al llarg d´aquest trimestre, ens hem proposat millorar els nostres escrits, tant el contingut com la seva presentació, i insistim molt en els següents punts a l´hora d´escriure:

-Deixar marges, cuidar la lletra i escriure en línia recta, utilitzant plantilla si és necessari.
-Consultar el full "Com s´escriu un text correctament" de la carpeta d´estudi. 
-Fer un llistat d´idees i ordenar-les abans de posar-nos a escriure un text. Escriure cada idea a un paràgraf i separar aquests amb punts i a part.

A poc a poc segur que aconseguirem escriure millor!!!

De cara a la setmana vinent, muntarem l´exposició dels treballs de Nadal, continuarem amb el projecte de laberints de baletes i farem les exposicions orals del Dia de la Pau. No oblideu anar preparant els treballs!!

Esperam els vostres comentaris sobre la setmana. Podeu explicar què us sembla el projecte, si us agrada o no, si us sembla molt difícil,... També si us exigeix moltes hores de feina a casa, per exemple. Podeu comentar com us ha anat a racons, què heu après de la xerrada de na Rita del Fons Pitiús,.... El que vulgueu!!!   Animeu-vos.

Bon cap de setmana!!



 

13 comentarios:

  1. Aquesta setmana ha set divertida perque m'agrada fer rectangles, cuadricules i laberints. BON CAP DE SETMANA!!!
    Mateu

    ResponderEliminar
  2. M'a agrat molt la satmana perque ha set molt divertit,Ana.

    ResponderEliminar
  3. M'a agradat molt la setmana perque m'aagradat quan em vist tots els treballs dels companys/a,tambe fer els rectangles i les cuadricules,... Ana

    ResponderEliminar
  4. Hola Soc na Maria. Aquesta setmana ha set divertida

    ResponderEliminar
  5. hola soc na jade aquesta setmana me e divertit molt en classe i en racons perque me a agradat molt.

    ResponderEliminar
  6. Hola!! Aquesta semana ha estat molt divertida. M'agradat fer rectangles, cuadricules, laberints, mirar els treballs dels companys i la cerrada de na Rita.
    Tambe he de dir, que he tengut que treballar molt a casa.
    Álvaro Martinez Morell.

    ResponderEliminar
  7. Hola! A mi el que més m'ha agradat és veure els treballs de Nadal i així veure què bé ens ho hem passat tots.
    Elia.

    ResponderEliminar
  8. M'han agradat els treballs de nadal dels meus companys/es i tinc ganes que prepararem l'exposició de tots els nostres treballs.
    El projecte que feim dels laberints també m'agrada molt perquè treballam amb regle,escaire... i instruments que encara no havíem conegut per fer feina. Ara ens falta fer el treball de la Pau !!!
    Oriol Marí

    ResponderEliminar
  9. avui que casi ningu a vengut a la escola nosaltres em pogut fer unes quadriqules entre tots i em fet bastant be entre tots pugesim fer i aquesta classe a estat molt divertida per que erem bastants pocs em pogut fer pengar els murals i els mobils els lapbooks per que pogeu beure tot el treball que hem fet entre tots i per aixo em aprufitat de que erem molts pocs pera retallar les lletres per a fer el titol de les exposisions i pengaro al costat de les exposisions de nadal ique quan feim les quadricules no sabem de que estam multiplicant i fent totes i que feim els quadrats de 4 per4 2per2 1por1 i fins dema falcons besitos Pao.

    ResponderEliminar
  10. Avui e apres les coses dulentes que espot fer a internet i que lepots fer molt de mal a altrea amb internet.
    I tambe ma agrat molt la classe perque emb multiplicat i ago magrada molt multiplicar.
    I tambe molts de animt FALCONS!!!!!! Joana

    ResponderEliminar
  11. hola soc na martina me a gradat fer acells problemes. a mols anims cristina

    ResponderEliminar