viernes, 30 de enero de 2015

DIVENDRES 30 DE GENER. DIA DE LA PAU

Avui, 30 de Gener, se celebra a tot el món de DIA DE LA PAU I DE LA NO VIOLÈNCIA. Nosaltres, els Falcons, hem dedicat bona part de la jornada d'avui a treballar sobre aquest tema.

En primer lloc, hem acabat de realitzar les EXPOSICIONS ORALS que vam començar dimecres passat. Ens hem explicat les biografies i les contribucions a la Pau i a la defensa dels Drets Humans de personatges com Martin Luther King, Nelson Mandela, Teresa de Calcuta, Vicent Riera Tur, Malala Yousafzai i Mahatma Gandhi, entre d'altres.

També hem visionat un vídeo que ens ha portat en Juanito sobre tres persones que han contribuït a la Pau al Món.

Al final del matí, "ens hem regalat una flor". Cadascú de nosaltres ha dibuixat una flor per regalar a un company@ de classe, escollit a l'atzar. I ens hem explicat perquè ens regalàvem aquestes flors a través de paraules tan polides com aquestes:

" Et regal aquesta flor perquè ets l'amic més graciós"
"Perquè ets molt simpàtica i agradable, intel.ligent i graciosa".
"Perquè ets guapa, divertida i bona amiga".
"Perquè ets una de les meves millors amigues i jo confio amb tu, i quan ens barallam sempre tornam a ser amigues".

Tots i totes nosaltres hem regalat i hem rebut la nostra flor, en un intent d'anar-nos a casa amb un somriure i amb el convenciment que sempre és millor fer tot el possible per viure en PAU.

Esper que tingau un molt bon cap de setmana!!!

Per dilluns, hem de fer 6 multiplicacions practicant les taules del 6 al 9 i repassar les taules de multiplicar.

També tenim aferrades a l'agenda les instruccions per fer el treball del llibre de lectura del 2n trimestre. En aquest cas serà en castellà i podeu escollir entre fer la presentació a mà o a ordinador.

I si llegiu les entrades de la setmana del nostre bloc i voleu fer algun comentari... no oblideu cuidar l'ortografia!!! Poseu majúscules a principi de text i punts al final. Si el vostre comentari és llarg, intenteu fer frases curtetes separades per punts. I escriviu bé paraules com "m'agrada", "m'ha agradat", "avui" , "hem fet",...

Això és tot!!! Us deix amb les imatges del dia.






8 comentarios:

  1. Les exposicions dels nostres companys an set molt xules i tambe quan em fet la flor pels companys.
    Ana i Alvaro Martinez.

    ResponderEliminar
  2. Alvaro martinez morell30 de enero de 2015, 21:48

    Avui ha estat molt divertit.
    Alvaro Martinez

    ResponderEliminar
  3. Tots els treballs de la pau han estat molt interessants. Oriol.

    ResponderEliminar
  4. Me parece mui vien loque avells echo
    amaya

    ResponderEliminar
  5. Me ha gustado mucho lo que hicimos para el dia de la paz, lo de las flores.AISHA

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  7. A jo m'agradat molt el treball del día de la Pau. I estic molt contenta del comentari que a fet sobre jo en Mateu.
    AINARA.

    ResponderEliminar